Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji

Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji
Nasza cena: 58.99 zł

Czas wysyłki
Wysyłamy w ciągu: 2-3 dni

Koszty wysyłki
9,99 zł - poczta priorytet - zobacz inne opcje

Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 150 zł
Zamknij [X]
Forma płatności
Przedpłata (przelewem lub kartą)
do 150 zł ponad
150 zł
Za pobraniem (przy odbiorze)
Poczta Polska Priorytet
9,99 zł 0 zł
(gratis!)
14,99 zł
Kurier K-EX
14,99 zł 0 zł
(gratis!)
19,99 zł
Możesz ją później usunąć
z koszyka bez problemu,
jeśli się rozmyślisz

Klienci, którzy kupili tę książkę, byli zainteresowani również:


Zaczynaj od dlaczego
Zaczynaj od dlaczego
Simon Sinek
39.00 38.99
Jak pisać CV i list motywacyjny
Jak pisać CV i list motywacyjny
Sylwia Sądowska
14.99
5 języków docenienia w miejscu pracy
5 języków docenienia w miejscu pracy
Gary Chapman, Paul E. White
41.99
Pracując w zespole urzeczywistnisz marzenia
Przelicz to na pieniądze
Przelicz to na pieniądze
Jeffrey J. Fox, Richard C. Gregory
40.95 39.99
Dobór personelu
Dobór personelu
Tomasz Witkowski
72.99
 



Pełny opis książki Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji:

Pracuj z sensem!

Pierwsze wydanie „Doktryny jakości” miało postać notatek do moich wykładów w drugiej połowie lat 90. W tamtych czasach idee leżące u podstaw zarządzania jakością przez znaczną część menedżerów były traktowane jako co najmniej dziwne.

Gdy zachęcałem do porzucenia metody kija i marchewki, większość uważała, że to utopia. Z uporem podkreślałem praktyczną użyteczność moich twierdzeń, przekonując, że ludzie pracujący w atmosferze partnerstwa i zaufania działają wydajniej i popełniają mniej błędów, a to przekłada się na wyniki finansowe.

W ostatnim czasie zacząłem zauważać istotną zmianę w nastawieniu moich słuchaczy. Coraz częściej słyszę: "Ja tak zarządzam i to się sprawdza". Spotykam też firmy, które stworzenie przyjaznego miejsca pracy uznały za swój główny cel, a wysoką skuteczność traktują jak środek do realizacji tego celu.

Tę nową perspektywę umocniła we mnie lektura książki Frederica Laloux „Pracować inaczej” i opisana w niej idea organizacji turkusowej, gdzie tradycyjne zarządzanie ustępuje partycypacyjnej samoorganizacji.

Ideę turkusu postanowiłem uczynić motywem przewodnim drugiego wydania mojej książki. Tę książkę adresuję do wszystkich, którzy chcieliby, aby praca nadawała sens ich życiu, stanowiła przestrzeń do rozwoju, sprawczości i spełnienia.

Taki program można by uznać za akademicką utopię, gdyby nie fakt, że realizuje się go w rosnącej liczbie organizacji (również w Polsce). Wszędzie zapewnia zarówno radość z pracy, jak i znacznie wyższą skuteczność działania.

Nowa wersja książki została również poszerzona o praktyczną metodykę wdrażania „turkusowego TQM”, którą stworzyliśmy wspólnie z Jackiem, Dorotą i Sonią Jakubowskimi (twórcami Metody TROP) i nazwaliśmy Tropem Jakości.

Opiera się ona na przekonaniu, że zbudowanie „turkusowej organizacji” to nie przeszkolenie załogi w nowych procedurach, ale doprowadzenie do głębokiej przemiany społecznej, wymagającej zarówno porzucenia utartych sposobów myślenia, jak i zdobycia nowych nawyków i opanowania nowych narzędzi.


Zamów tę książkę teraz!



Oprawa: miękka
Liczba stron: 608
Wydawnictwo: Helion
Wydanie: Gliwice 2017
ISBN: 978-83-283-3030-6



Opinie naszych Klientów o książce Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji:



Zobacz też:

Inne książki z kategorii:



Zobacz, co sądzą osoby, które dokonały u nas zakupów:

KOCHANI dziękuje serdecznie, książki p.Pulkiowskiego dotarły cało, zdrowo i expresowo, znowu mam "coś" dla moich milusińskich, czyli dla młodzieży, którą uczę. Staram się uczyć ich myśleć, wybierać, szukać - CZYTAĆ - to trudne zadanie ale z wami jest łatwiej! Wiem, że u Was nie znajdę makulatury ale rzeczywiście książki "warte mojego/ich czasu". Dziękuje, przepraszam za opóźnienia z mojej strony, niech Boże błogosławieństwo umacnia Was w szlachetnej pracy upowszechniania DOBREJ KSIążKI.

S.Borgiasza


Przesyłka oczywiście dotarła - szybkko, sprawnie, bez uszkodzeń. Dzięki okazanemu przez Pana zainteresowaniu, poczułam się jak stała klientka swojej księgarni " za rogiem". Miłe uczucie. Jestem w trakcie lektury wymarzonej książki. Dziękuję za prezencik w formie zakładki - przydaje się. Na pewno skorzystam z Państwa usług w przyszłości - przyjemności w życiu nigdy dosyć!

Łączę wyrazy szacunku i pozdrawiam,
Aleksandra Lajdamik





 
Zakupy:
O nas:
Platnosci.pl