Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji

Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji
Nasza cena: 58.99 zł

Czas wysyłki
Wysyłamy w ciągu: 3-4 dni

Koszty wysyłki
4,99 zł - poczta - Kurier 48 - zobacz inne opcje

Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 250 zł
Zamknij [X]
Forma płatności
Przedpłata (przelewem lub kartą)
do 250 zł ponad
250 zł
Za pobraniem (przy odbiorze)
Poczta Polska - Kurier 48
4,99 zł 0 zł
(gratis!)
4,99 zł
Kurier DPD
9,99 zł 0 zł
(gratis!)
9,99 zł
Możesz ją później usunąć
z koszyka bez problemu,
jeśli się rozmyślisz

Klienci, którzy kupili tę książkę, byli zainteresowani również:


Jak pisać CV i list motywacyjny
Jak pisać CV i list motywacyjny
Sylwia Sądowska
14.99
Pracując w zespole urzeczywistnisz marzenia
Przelicz to na pieniądze
Przelicz to na pieniądze
Jeffrey J. Fox, Richard C. Gregory
40.95 39.99
Po pierwsze: Złam wszelkie zasady
Po pierwsze: Złam wszelkie zasady
Marcus Buckingham, Curt Coffman
69.99
Jak zbudować zespół, który zwycięża
Jak zbudować zespół, który zwycięża
Blair Singer
37.00 36.99
Przewidywalne rezultaty w nieprzewidywalnych czasach
 



Pełny opis książki Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji:

Pracuj z sensem!

Pierwsze wydanie „Doktryny jakości” miało postać notatek do moich wykładów w drugiej połowie lat 90. W tamtych czasach idee leżące u podstaw zarządzania jakością przez znaczną część menedżerów były traktowane jako co najmniej dziwne.

Gdy zachęcałem do porzucenia metody kija i marchewki, większość uważała, że to utopia. Z uporem podkreślałem praktyczną użyteczność moich twierdzeń, przekonując, że ludzie pracujący w atmosferze partnerstwa i zaufania działają wydajniej i popełniają mniej błędów, a to przekłada się na wyniki finansowe.

W ostatnim czasie zacząłem zauważać istotną zmianę w nastawieniu moich słuchaczy. Coraz częściej słyszę: "Ja tak zarządzam i to się sprawdza". Spotykam też firmy, które stworzenie przyjaznego miejsca pracy uznały za swój główny cel, a wysoką skuteczność traktują jak środek do realizacji tego celu.

Tę nową perspektywę umocniła we mnie lektura książki Frederica Laloux „Pracować inaczej” i opisana w niej idea organizacji turkusowej, gdzie tradycyjne zarządzanie ustępuje partycypacyjnej samoorganizacji.

Ideę turkusu postanowiłem uczynić motywem przewodnim drugiego wydania mojej książki. Tę książkę adresuję do wszystkich, którzy chcieliby, aby praca nadawała sens ich życiu, stanowiła przestrzeń do rozwoju, sprawczości i spełnienia.

Taki program można by uznać za akademicką utopię, gdyby nie fakt, że realizuje się go w rosnącej liczbie organizacji (również w Polsce). Wszędzie zapewnia zarówno radość z pracy, jak i znacznie wyższą skuteczność działania.

Nowa wersja książki została również poszerzona o praktyczną metodykę wdrażania „turkusowego TQM”, którą stworzyliśmy wspólnie z Jackiem, Dorotą i Sonią Jakubowskimi (twórcami Metody TROP) i nazwaliśmy Tropem Jakości.

Opiera się ona na przekonaniu, że zbudowanie „turkusowej organizacji” to nie przeszkolenie załogi w nowych procedurach, ale doprowadzenie do głębokiej przemiany społecznej, wymagającej zarówno porzucenia utartych sposobów myślenia, jak i zdobycia nowych nawyków i opanowania nowych narzędzi.


Zamów tę książkę teraz!



Oprawa: miękka
Liczba stron: 608
Wydawnictwo: Helion
Wydanie: Gliwice 2017
ISBN: 978-83-283-3030-6



Opinie naszych Klientów o książce Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji:



Zobacz też:

Inne książki z kategorii:



Zobacz, co sądzą osoby, które dokonały u nas zakupów:

Dziękuje za zainteresowanie. Tak książka doszła już dwa dni po złożeniu zamówienia. Znalazłam w tej książce tego czego szukałam, jestem bardzo zadowolona z tego zakupu.

Ciepło pozdrawiam,
Magdalena Janowiak


Witam,

Oczywiście, przesyłka dotarła i to w błyskawicznym tempie (na drugi dizeń po otrzymaniu Pańskiego maila). Jestem z niej ogromnie zadowolona i z pewnością będę polecała Państwa księgarnię znajomym. Pozycje, które proponujecie są rzeczywiście ciekawe i interesujące i mam nadzieje, że bedę jeszcze miała okazję skorzystać z Państwa oferty.Pomysł z zakładką magnetyczną również był znakomity (należę do tej kategorii osób, które długie godziny podróży środkami komunikacji miejskiej wykorzystują na lekturę). Dziwi mnie tylko, że mój mail nie dotarł do Państwa - "Urzekająca" zachwyciła mnie tak bardzo, że odpowiedziałam od razu. Najwidoczniej coś nie zadziałało w sieci. Naprawdę, jestem bardzo zadowolona z zakupu. Zyskaliście Państwo kolejnego klienta;)

Pozdrawiam serdecznie,
Aleksandra Grudzińska





 
Zakupy:
O nas:
Platnosci.pl