Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia

Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia
Nasza cena: 39.99 zł

Czas wysyłki
Wysyłamy w ciągu: 4-5 dni

Koszty wysyłki
7,99 zł - poczta - Kurier 48 - zobacz inne opcje

Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 250 zł
Zamknij [X]
Forma płatności
Przedpłata (przelewem lub kartą)
do 250 zł ponad
250 zł
Za pobraniem (przy odbiorze)
Poczta Polska - Kurier 48
7,99 zł 0 zł
(gratis!)
7,99 zł
Kurier DPD
9,99 zł 0 zł
(gratis!)
9,99 zł
Możesz ją później usunąć
z koszyka bez problemu,
jeśli się rozmyślisz

Klienci, którzy kupili tę książkę, byli zainteresowani również:


Bogaty ojciec, Biedny ojciec
Bogaty ojciec, Biedny ojciec
Robert Kiyosaki, Sharon Lechter
34.00 33.99
Bogaty albo biedny - po prostu różni mentalnie
Kwadrant przepływu pieniędzy
Kwadrant przepływu pieniędzy
Robert Kiyosaki
46.99
Bogata kobieta
Bogata kobieta
Kim Kiyosaki
46.99
Młody bogaty rentier
Młody bogaty rentier
Robert Kiyosaki
56.99
Mądre bogate dziecko
Mądre bogate dziecko
Robert Kiyosaki
46.99
 



Pełny opis książki Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia:

Brak satysfakcji z wykonywanej pracy wpływa nie tylko na los jednostek, ale także na los całych firm. Niezadowolenie pracowników przekłada się bezpośrednio na wydajność, rotację kadr oraz morale, co w końcu musi odbić się na kondycji finansowej przedsiębiorstwa.

Remedium jest na wyciągnięcie ręki, ale mało kto po nie sięga. W swej szóstej i najbardziej oczekiwanej opowieści autor bestsellerów z listy „New York Timesa”, Patrick Lencioni, prezentuje rewolucyjny, a jednak bardzo prosty model działania, który pozwala na uzyskanie satysfakcji z każdej pracy.

Lencioni przedstawia niezwykle interesującą opowieść o Brianie Baileyu, przedwcześnie emerytowanym menedżerze, który poszukuje sensu w swojej karierze i życiu. Poprzez serię zaskakujących wydarzeń odkrywa trzy uniwersalne przyczyny nieszczęścia i frustracji w pracy oraz narzędzia pozwalające je pokonać.

Brian musi stawić czoła różnym aspektom własnej osobowości oraz osobowości innych ludzi, które sprawiają, że brak poczucia szczęścia w pracy jest zjawiskiem tak powszechnym w wielu organizacjach.

Bez względu na to, czy jesteś kierownikiem, który chce zapewnić firmie kulturową przewagę konkurencyjną, menedżerem próbującym zaangażować i zmotywować swoich pracowników, czy też pracownikiem poszukującym spełnienia w pracy, niniejsza książka zapewni ci natychmiastową ulgę i nadzieję.

PATRICK M. LENCIONI jest założycielem The Table Group, firmy konsultingowej specjalizującej się w rozwoju zespołów kierowniczych i promowaniu zdrowia organizacyjnego. Jako konsultant i uznany mówca współpracował z tysiącami kierowników wyższego szczebla, zarówno w przedsiębiorstwach z listy Fortune 500 i rozpoczynających działalność firmach wysokich technologii, jak i uniwersytetach i firmach typu non profit. Lencioni jest autorem sześciu książek, w tym także bestsellera z listy „New York Timesa” – "Pięć dysfunkcji pracy zespołowej".


Zamów tę książkę teraz!



Oprawa: miękka
Liczba stron: 264
Wydawnictwo: MT Biznes
Wydanie: Warszawa 2017
ISBN: 978-83-8087-227-1



Opinie naszych Klientów o książce Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia:



Zobacz też:

Inne książki, których autorem jest Patrick Lencioni:

Inne książki z kategorii:



Zobacz, co sądzą osoby, które dokonały u nas zakupów:

Witam serdecznie.

Bardzo dziękuję za przesyłkę. Wszystko jest w porządku. Magnetyczna zakładka jest bardzo ciekawym rozwiązaniem.
Jeśli miałabym się wypowiedzieć na temat księgarni, to jestem zaskoczona bardzo pozytywnie. W liście, który otrzymałam wraz z przesyłką czuje się zainteresowanie czytelnikiem, jest w nim wiele ciepła.
Podoba mi się sposób recenzowania książek. ale przede wszystkim podoba mi się sam pomysł księgarni, która podpowiada ludziom, którzy często są pogubieni we współczesnym swiecie, co warto przeczytać. Przybliża najważniejsze wartości pozostawiając oczywiście mozliwość wyboru.

Dziękuję i pozdrawiam,
Agnieszka Goławska


Zakupów przez internet dokonuję już od kilku lat i muszę przyznać, że pierwszy raz spotkałam się z takim podejściem do klienta. Jestem bardzo mile zaskoczona troską, zaangażowaniem i wspaniałym kontaktem. Dziękuję serdecznie za przyjazną atmosferę, w której przebiegła transakcja. Czuję, że w końcu znalazłam księgarnię swoich marzeń-taką, która nie tylko oferuje bogaty wybór wartościowych pozycji, ale również taką, dla której zadowolenie klienta wydaje się być najważniejsze.

Z wyrazami szacunku,
Magdalena Jastrzębska





 
Zakupy:
O nas:
Platnosci.pl